Loading...
Produkty w koszyku: Koszyk pusty

Dotarłeś na naszą stronę? Wspaniale! Wybieraj spośród tysięcy produktów najlepszych producentów!
Znalazłeś wymarzony produkt? Podążaj według naszych wskazówek i zrealizuj swoje zakupy w prosty, szybki i bezpieczny sposób !

1. Zaczynamy !

zaczynamy

Aby dokonać zakupu w NEO24.PL nie musisz zakładać konta – zakupów możesz dokonać jako gość. Warto jednak założyć swoje osobiste konto. Dlaczego?  Dzięki niemu możesz kontrolować swoją historię zamówień, otrzymywać oferty specjalne oraz korzystać z jeszcze dokładniejszych wyszukiwarek sprzętu. Założenie profilu zajmuje dosłownie chwilę i jest całkowicie za darmo!

Zdecydowany ? Kliknij w przycisk „Zarejestruj się”, znajdujący się w górnym obszarze strony - Moje Konto.

Na stronie wypełnij wymagane pola formularza i zatwierdź.

Gotowe? Wspaniale. Właśnie założyłeś konto na NEO24.PL

2. Wyszukiwanie i wybór produktu

Wyszukiwanie i wybór produktu

Jeśli masz już wcześniej upatrzony produkt i wstępnie jesteś zdecydowany na jego wybór, wpisz jego nazwę lub numer modelu w wyszukiwarkę i kliknij przycisk „szukaj”. To najprostszy sposób, aby odnaleźć to, czego konkretnie szukasz.

Jeżeli nie wiesz dokładnie czego potrzebujesz – skorzystaj z naszego menu szczegółowego, gdzie znajdują się wszystkie kategorie produktów i wybierz to, czego poszukujesz. Aby zawęzić swoje preferencje, skorzystaj z opcji filtrowania produktów.

Na niezdecydowanych czeka porównywarka – wybierz produkty, które chcesz ze sobą porównać – teraz możesz spokojnie zdecydować, który sprzęt będzie dla Ciebie najlepszy !

3. Operacja Koszyk

Operacja Koszyk

Znalazłeś lub wybrałeś już swój wymarzony produkt? Nie ma na co czekać ! Dodaj wybrany sprzęt do koszyka i kontynuuj swoje zakupy.

UWAGA ! Jeśli nie masz konta na NEO24.PL i kupujesz produkty jako GOŚĆ, po kliknięciu w koszyk zostaniesz poproszony o podanie swoich podstawowych danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Jeśli posiadasz swoje konto, wystarczy że się do niego zalogujesz.

Jeśli nowo dodany produkt nie pojawił się w koszyku , kliknij przycisk „aktualizuj”.

4. Składanie zamówienia krok po kroku

Składanie zamówienia krok po kroku
  • Na początek – sprawdź czy wszystkie Twoje dane się zgadzają! Jest to bardzo istotne przy wysyłce sprzętu lub wystawianiu faktury.
  • Wybór miejsca dostawy – możesz wybrać miejsce, gdzie ma zostać doręczone Twoje zamówienie. Masz do wybory trzy opcje :
    1. a) Dostawa do domu – czyli dostawa kurierem. W tej opcji możesz wybrać Dostawę Standard lub Neoexpress (Dostawa Neoexpress zawiera również wniesienie sprzętu lub opcjonalnie usługi okołosprzedażowe)
    2. b) Odbiór w Paczkomacie inPost – UWAGA !! Nie każdy sprzęt możesz odebrać w Paczkomatach. Poprzez Paczkomaty InPost nie można zamawiać produktów o wadze powyżej 25 kg oraz o dużych gabarytach (w tym RTV, AGD, opon).
    3. c) Odbiór w PUNKCIE WYDAŃ OSOBISTYCH we Wrocławiu
  • Forma płatności – wybierz najbardziej odpowiednią dla Ciebie formę płatności. Gwarantujemy, że każda z nich jest bezpieczna, a Twoje pieniądze nie zginą w wirtualnej przestrzeni.
  • Przydatna informacja ! Chcesz być na bieżąco z informacjami dotyczącymi Twojego zamówienia ? Zaznacz opcje otrzymywania powiadomienia SMS o statusie realizacji zamówienia.
  • Dodatkowe informacje : jeśli masz jakieś uwagi dotyczące zamówienia, lub chcesz nam przekazać istotną informację (np. nie możesz odebrać sprzętu z PWO w ciągu pięciu wymaganych dni, tylko w innym terminie) wykorzystaj pole UWAGI do przekazania nam informacji.

5. W oczekiwaniu na zamówienie …

W oczekiwaniu na zamówienie …

Oczekując na zamówiony towar, możesz sprawdzać jego status korzystając z konta na NEO24.PL. O zmianie statusu zamówienia zostaniesz również poinformowany drogą mailową lub przez SMS (jeśli wybrałeś taką opcję przy składaniu zamówienia)

Gdzie znajduje się kurier z moją przesyłką?
Wchodząc na stronę spedytora, który ma za zadanie dostarczyć Twoją przesyłkę, możesz sprawdzić jej status wpisując Numer Listu Przewozowego. Jeśli wybrałeś odbiór w paczkomacie, na stronie http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke zostaniesz poproszony o podanie 24-cyfrowego kodu, dzięki któremu zlokalizujesz paczkę.

Potrzebujesz jeszcze więcej szczegółowych informacji lub pomocy? Skontaktuj się z naszą Infolinią (nasi konsultanci czekają na Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub skorzystaj z zakładki POMOC.

Przetwarzanie...