Loading...
Produkty w koszyku: Koszyk pusty

Przed zakupem

Dlaczego zakupy w NEO24.PL?

Istniejemy nie tylko w wirtualnej rzeczywistości.

Wpisz w wyszukiwarkę nasz numer KRS i przekonaj się, że nasza działalność jest prawdziwa.

Poznajmy się !

Zapraszamy do zakładki O NAS, w której prezentujemy nasz zespół.

Nie tylko tworzymy sklep internetowy, ale również sami jesteśmy jego Klientami. Codziennie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami poprawiającymi jakość świadczonych przez nas usług. Chcemy aby poprzez nasze konkretne działania i ścisłe realizowanie strategii, nasi Klienci mieli dostęp do najlepszej oferty oraz najwyższej jakości obsługi.

Milion Klientów nie może się mylić !

W październiku 2014 roku zrealizowaliśmy naszą dwumilionową transakcję. Ta liczba jest naszym powodem do dumy – zaufało nam już tylu Klientów, a liczba ta stale rośnie.

Nasze nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy sześciokrotnym laureatem nagrody Złoty Laur Konsumenta – nagrody dla nas bardzo ważnej, bo zdobytej dzięki głosom naszych Klientów.

W 2013 roku zostaliśmy uhonorowani Gwiazdą Jakości Obsługi potwierdzając tym samym, że jakość świadczonych przez nas usług stoi na najwyższym poziomie.

W 2012 roku portal Opineo.pl wyróżnił NEO24.PL za uzyskanie wysokich ocen konsumenckich w rankingu Najlepsze Polskie e-sklepy 2012 w kategorii Megasklepy. Jest to wyróżnienie, które stanowi bilans systematycznej pracy oraz starań włożonych w budowanie pozytywnego wizerunku naszej marki wśród Klientów. Wszystkie te wyróżnienia to tylko część z naszej długiej listy nagród.

SPRAWDŹ NASZE WSZYSTKIE WYRÓŻNIENIA

Czy moje dane są bezpieczne?

TAK !! NEO24.PL wie, jak istotna jest ochrona Twoich danych osobowych. Informacje, które podajesz przy składaniu zamówienia są całkowicie bezpieczne – są chronione protokołem szyfrującym SSL. Dostęp do nich mają jedynie specjalnie przeszkoleni i upoważnieni do tego pracownicy.

Nigdy nie odsprzedajemy danych innym firmom ! Wyjątek stanowi firma kurierska, która otrzymuje jedynie te informacje, które są niezbędne do prawidłowego i sprawnego wykonania usługi.

Gromadzone przez nas adresy kont mailowych wykorzystywane są jedynie do komunikacji między Tobą a sklepem, oraz po wyrażeniu zgody mogą być wykorzystane do wysyłania newsletterów z ofertami specjalnymi. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać napisz maila na adres sklep@neo24.pl. Osoby, które posiadają konto w naszym sklepie mają możliwość dodawania, edytowania lub usuwania swoich danych osobowych.

Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji zamówienia oraz faktury VAT. Wcześniejsze zamówienia można zobaczyć po zalogowaniu się na swoim koncie w NEO24.PL

NEO24.PL nie ma dostępudo informacji podawanych we wniosku kredytowym Crédit Agricole S.A. Dane te objęte są tajemnicą bankową i na żadnym etapie realizacji zamówienia nie są udostępniane sklepowi NEO24.PL.

Gwarancja ceny

Cena, która widnieje przy produkcie w momencie składania zamówienia jest ceną obowiązującą do momentu zakończenia jego realizacji (nawet jeśli w czasie oczekiwania na towar ulegnie zmianie). Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto i mają wliczoną opłatę KGO.

Jakie są możliwe opcje dostawy?

Możesz wybrać sposób w jaki zostanie dostarczone do Ciebie Twoje zamówienie. Masz do wybory następujące opcje

a) Dostawa Standard

b) Dostawa Neoexpress

c) Odbiór w Paczkomacie inPost – UWAGA !! Nie każdy sprzęt możesz odebrać w Paczkomatach. Poprzez Paczkomaty InPost nie można zamawiać produktów o wadze powyżej 25 kg oraz o dużych gabarytach (w tym RTV, AGD, opon).

d) Odbiór w kiosku RUCHu – usługa Paczka w RUCHu jest dostępna dla wybranych kategorii produktów o małych gabarytach. Za paczkę zamówioną do kiosku możesz zapłacić, korzystając z dostępnych w koszyku form płatności. Jeśli Paczka w RUCHu jest dostępna dla twojego produktu, odpowiednia opcja pojawi się w koszyku.

Paczkomaty inPost to system skrytek pocztowych znajdujących się na terenie całej Polski. Dzięki nim możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Uwaga ! Nie każdy produkt możesz odebrać w Paczkomatach. Poprzez Paczkomaty InPost nie można zamawiać produktów o wadze powyżej 25 kg oraz o dużych gabarytach (w tym RTV, AGD). Podczas wyboru opcji dostawy w trakcie składania zamówienia możesz sprawdzić, czy dany produkt można odebrać w Paczkomacie.

W trakcie składania zamówienia zostaniesz poproszony o podanie numeru telefonu komórkowego - dzięki temu w momencie, gdy towar zostanie dostarczony do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost, poprzez SMS oraz wiadomość e-mail otrzymasz kod odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

Godziny dostawy przesyłki przez kuriera

Firmy kurierskie dostarczają przesyłki zazwyczaj od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. Godzina odbioru sprzętu jest ustalana indywidualnie między kurierem, a Klientem.

Sklep NEO24.PL nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki do Klienta.

Jakie są koszty dostawy?

Dostawa
Przy każdym z produktów na stronie podany jest orientacyjny koszt jego transportu. Obejmuje transport jednej sztuki danego produktu kurierem, w dowolne miejsce na terenie całego kraju. Koszt transportu nie jest uzależniony od odległości między miejscem dostawy a naszym magazynem, a jedynie od objętości danego produktu.

Objętość produktu Koszt przesyłki
do 0,15 m3 19 zł
0,15 - 0,2 m3 24 zł
0,2 - 0,3 m3 60 zł
0,3 - 0,5 m3 70 zł
0,5 - 1 m3 98 zł
pow. 1 m3 130 zł
W grupie towarowej do 0,2m3 mieszczą się: produkty z działu AGD drobne, GSM, foto, car audio, radiobudziki, radioodbiorniki, MP3, dyktafony, część telewizorów LCD, kina domowe, płyty ceramiczne.
W grupie towarowej od 0,2 do 0,3 m3 mieszczą się: płyty ceramiczne, okapy, kuchnie, chłodziarki, zamrażarki, piekarniki, pralki, telewizory, kina domowe.
W grupie towarowej od 0,3 do 0,5 m3 mieszczą się: chłodziarki, zamrażarki, piekarniki, pralki.
Grupa towarowa od 0,5 do 1 m3 zawiera największe telewizory i lodówki/chłodziarki..
Powyżej 1m3 zajmują chłodziarki typu Side-by-Side.

W przypadku przesyłki łączonej kilku towarów koszty transportu ulegają zsumowaniu (nie dotyczy usługi Neoexpress), jedynie w przypadku drobnych sprzętów typu karty pamięci koszt transportu jest weryfikowany przez Opiekuna zamówienia, po jego złożeniu.

Czy istnieje możliwość dostawy za granicę?

Niestety, obecnie nie ma możliwości wysłania towarów poza granicę Polski.

Dostępne formy płatności

W zależności od sposobu wysyłki, wartości zamówienia oraz własnych preferencji możesz wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności:

  • Płatność na konto - wpłaty należy dokonać na indywidualny numer konta, który otrzymasz od nas drogą mailową po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu wpisz swój indywidualny numer zamówienia ID, który otrzymasz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie wysyłamy zazwyczaj dzień po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  • Płatność za pobraniem - pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi w momencie dostawy przesyłki, ten sposób płatności dodatkowo obciążony jest stałą opłatą w wysokości 5.99 zł. Pamiętaj ! Kurier nie pobiera kwoty większej niż 6000 zł brutto. W przypadku takiego zamówienia należy resztę kwoty przelać na podany numer konta.
  • Płatność w systemie ratalnym - sprzedaż w systemie ratalnym odbywa się za pośrednictwem banku Crédit Agricole S.A.
  • Bon za neostradę - płatność promocyjnymi bonami, które możesz otrzymać w zamian za zamówienie usługi neostrada lub przedłużenie umowy na usługę neostrada.
  • Płatność on-line za pośrednictwem serwisu PayU - wybierając tę metodę pamiętaj, że jesteś obciążany dodatkowo zryczałtowanym kosztem w wysokości 0,80% wartości całego zamówienia.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przy każdym z produktów na stronie podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia, czyli termin jaki potrzebujemy na wysłanie do Ciebie danego towaru. Jest on liczony od momentu potwierdzenia zamówienia przez Operatora.

Jeśli przy produkcie znajduje się oznaczenie:

  • 24h lub 48h - oznacza to, że produkt znajduje się w naszym magazynie - paczka zostanie przygotowana do wysyłki w terminie 48 godzin
  • Terminy: 72h, 3-9 dni, do 21 dni, 5-28 dni - tak oznaczone są produkty z dłuższym czasem realizacji. Są one dostarczane przez producentów bezpośrednio do naszego magazynu. W terminie 48 godzin od złożenia zamówienia otrzymasz od nas maila z dokładną datą realizacji zamówienia.

WAŻNE !

Jeśli w zamówieniu znajdują się towary o różnych terminach dostawy, za termin przygotowania zamówienia uznawany jest ten najdłuższy. Aby przyśpieszyć dostarczenie poszczególnych sprzętów, możesz zrealizować zamówienie etapami. W tym celu skontaktuj się z Operatorem lub wpisz stosowną adnotację w uwagach do zamówienia.

Pamiętaj, że podane terminy dotyczą maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki. Należy do nich doliczyć czas potrzebny na dowóz towarów przez kuriera (zwykle 1-2 dni).

Dokładamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym. Może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży – zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany.

Kto może złożyć zamówienie w NEO24.PL?

Zamówienia w NEO24.PL mogą składać osoby pełnoletnie.

Do skutecznego złożenia zamówienia w sklepie internetowym NEO24.PL niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800x600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer (wersja >= 7.0), Mozilla Firefox, Opera), a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

Jeśli masz problemy ze złożeniem zamówienia zadzwoń do nas lub wyślij zamówienie mailem - zrobimy to za Ciebie.

Zakupy na raty

Naszym Klientom oferujemy „Ekspresowe Raty Credit Agricole Bank Polska S.A.”

Zakup na raty - Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Kredyt jest udzielany na całkowity koszt zamówienia, łącznie z kosztem transportu.

  • Podczas składania zamówienia zaznacz formę płatności - "Zakupy na raty - Credit Agricole Bank Polska S.A."

  • Po prawidłowym wypełnieniu formularza zakupowego oraz kliknięciu odnośnika "Realizuj zamówienie" zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę e-gotowka.pl, na której wypełnia się wniosek kredytowy. Teraz następuje wstępna weryfikacja złożonego wniosku. W przypadku odpowiedzi pozytywnej otrzymujesz e-mail z umową kredytową, którą należy wydrukować, podpisać i odesłać wraz z wymaganymi dokumentami (oświadczenie o zarobkach, kserokopia dowodu osobistego) do siedziby banku.

  • Pracownicy Banku Credit Agricole S.A po otrzymaniu dokumentów przeprowadzają ostateczną weryfikację wniosku kredytowego. Przyznanie kredytu ratalnego oznacza rozpoczęcie realizacji zamówienia. Spłata kredytu odbywa się po odbiorze towaru.

  • NEO24.PL nie udziela żadnych informacji dotyczących powodów odrzucenia wniosku kredytowego, gdyż są one objęte tajemnicą bankową. Pracownicy NEO24.PL nie mają również wglądu do danych wpisywanych do dokumentów kredytowych.

W NEO24.PL możesz kupować wygodnie, na raty, dzięki Ekspresowym Ratom Credit Agricole Bank Polska S.A. Ogólne warunki zakupów na raty w naszym sklepie:

  • Kredyt jest udzielany na całkowity koszt zamówienia, łącznie z kosztem transportu.
  • Minimalna kwota zakupów, kwalifikujących się do zakupu ratalnego wynosi 500 zł, maksymalna: 10 000 zł.
  • Wysokość rat możesz obliczyć na karcie każdego produktu, klikając w przycisk "Oblicz ratę"
  • Podczas składania zamówienia zaznacz formę płatności - "CA Raty”.
  • Po kliknięciu przycisku "Złóż zamówienie" zostaniesz przekierowany na bezpieczną, szyfrowaną stronę banku, na której wypełnisz wniosek kredytowy. Po złożeniu wniosku nastąpi jego wstępna weryfikacja. Pracownik banku skontaktuje się z Tobą w celu weryfikacji danych i ustalenia daty dostarczenia umowy.
  • Do podpisania umowy przygotuj 2 dokumenty elektroniczne: skan Twojego dowodu osobistego oraz wyciąg z konta, potwierdzający wpływ środków na konto z wynagrodzenia lub innego źródła.
  • W przypadku odpowiedzi pozytywnej otrzymasz umowę kredytową, którą dostarczy Ci kurier współpracujący z bankiem. Umowę należy podpisać w obecności kuriera i odesłać wraz z wymaganymi dokumentami (oświadczenie o zarobkach, kopia dowodu osobistego) do siedziby banku.
  • Pracownicy Banku Credit Agricole S.A po otrzymaniu dokumentów przeprowadzają weryfikację wniosku kredytowego. Przyznanie kredytu ratalnego oznacza rozpoczęcie realizacji zamówienia. Spłata kredytu odbywa się po odbiorze towaru.
  • Bank ma prawo do odmowy udzielenia kredytu bez podania przyczyny. NEO24.PL nie udziela żadnych informacji dotyczących powodów odrzucenia wniosku kredytowego, gdyż są one objęte tajemnicą bankową. Pracownicy NEO24.PL nie mają również wglądu do danych wpisywanych do dokumentów kredytowych.
  • Więcej informacji o zakupach ratalnych znajdziesz na stronie: http://www.neo24.pl/ekspresowe-raty.html
Czy zakupiony przeze mnie produkt jest objęty gwarancją?

Co to oznacza?

Każdy zakupiony u nas produkt można serwisować we wszystkich punktach serwisowych na terenie kraju. Wykaz tych punktów znajduje się na druku gwarancji, który otrzymasz wraz z towarem. Można go również znaleźć na stronach internetowych producentów.

Druki gwarancji, które wysyłamy są nieostemplowane. Wraz z towarem otrzymasz komplet naklejek, które należy wkleić w miejsce pieczątki. Możesz również przesłać do nas druk w celu wypełnienia i podbicia pieczątki.

Pamiętaj ! Gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. NEO24.PL dołącza do każdego sprzedawanego produktu fakturę.

Faktura i naklejki znajdują się w przezroczystej kieszonce przyklejonej do paczki. Druki gwarancyjne w zależności od producenta są umieszczone albo w tej samej kieszonce, albo wewnątrz towaru.

Nie otrzymałeś dokumentu gwarancyjnego? Zgłoś ten fakt wysyłając e-mail pod adres dokumenty@neo24.pl dokumenty@neo24.pl.W mailu podaj numer zamówienia, numer faktury oraz model sprzętu do którego nie dostarczony został druk gwarancyjny.

Przetwarzanie...