Loading...
Produkty w koszyku: Koszyk pusty

Zakup

Statusy zamówień

Chwilę po złożeniu zamówienia na adres mailowy podany w zamówieniu, przesłany zostanie mail z informacjami dotyczącymi zamówienia takimi jak:

  • Oczekiwanie na ustalenie terminu - oznacza oczekiwanie na ustalenie terminu dostawy sprzętu ( lub jednego z kilku sprzętów w zamówieniu ) przez dostawcę.
  • Oczekiwanie na weryfikację - oznacza oczekiwanie na potwierdzenie zamówienia przez Opiekuna, potwierdzenie może nastąpić mailowo, telefonicznie, lub sms-owo.
  • Oczekiwanie na wpłatę - występuje w przypadku płatności: przelewem lub płatności ratalnej. Oznacza oczekiwanie na zaksięgowanie środków na koncie NEO24.PL lub decyzję o finalnej akceptacji wniosku kredytowego z banku.
  • Oczekiwanie na towar - zamówienie oczekuje na dostawę towaru do naszego magazynu, w momencie pojawienia się sprzętu otrzymasz informację mailowo lub sms-owo, a status zamówienia zmieni się na "Generowanie dokumentów"..
  • Generowanie dokumentów - status ten oznacza, że wszystkie produkty z zamówienia są dostępne, a zamówienie czeka na wygenerowanie kompletu dokumentów
  • Przygotowane do wysyłki - towar jest już spakowany i gotowy do wysyłki.
  • Wysłane - przesyłka oczekuje na pobranie przez firmę kurierską. W momencie potwierdzenia pobrania przesyłki, otrzymasz e-mailem numer Listu Przewozowego wraz z informacją o firmie przewozowej.
  • Dostarczone - status jest nadawany po dostarczeniu przesyłki przez kuriera, lub odebraniu zamówienia z Punktu Wydań Osobistych.
Gwarancja ceny

PAMIĘTAJ !! Cena, która widnieje przy produkcie w momencie składania zamówienia jest ceną obowiązującą do momentu zakończenia jego realizacji (nawet jeśli w czasie oczekiwania na towar ulegnie zmianie). Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto i mają wliczoną opłatę KGO (Koszt Gospodarowania Odpadami)

Potwierdzenie zamówienia

Chwilę po złożeniu zamówienia na adres mailowy podany w zamówieniu, przesłany zostanie mail z informacjami dotyczącymi zamówienia takimi jak:

  • unikatowy numer zamówienia ( ID )
  • ilość zamówionych produktów, ich ceny
  • wybrany sposób płatności
  • wybrany sposób transportu
  • koszty transportu

W przypadku zamówienia, którego towary znajdują się w naszym magazynie są przekazywane do dalszej realizacji po sprawdzeniu jego poprawności przez naszego pracownika. W przypadku kiedy towar nie jest dostępny od ręki skontaktujemy się z Tobą w celu podania przybliżonego terminu dostawy.

O wszystkich etapach realizacji zamówienia zostaniesz niezwłocznie poinformowany e-mailem, sms-em lub telefonicznie.

Twojemu zamówieniu przyznany zostanie również Opiekun, który zajmie się jego realizacją od początku do końca.

Chcę zmienić moje zamówienie

Dbając o komfort zakupów oraz zadowolenie naszych Klientów, dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia składane w NEO24.PL były realizowane najszybciej jak to możliwe.

Co zrobić jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu ?

Niezwłocznie nas o tym poinformuj – mailowo lub telefonicznie. Niestety, jeśli zamówienie zostało wysłane, nie mamy możliwości jego modyfikacji. Podobna sytuacja dotyczy zamówień, które otrzymały już finalną decyzję kredytową.

Chcę anulować zamówienie

Jeśli chcesz anulować zamówienie, poinformuj nas o tym mailowo lub telefonicznie. Po wygenerowaniu dokumentów (faktur zakupowych i sprzedażowych), powyższa operacja będzie również możliwa, jednak może potrwać dłużej – dlatego im szybciej zgłosisz nam rezygnację z zamówienia, tym lepiej !

Jak mam odnaleźć swoją przesyłkę?

Na liście przewozowym, który jest dołączony do Twojej przesyłki, kurier posiada numer telefonu, który podałeś podczas składania zamówienia. Zazwyczaj kurier dzwoni od 1 do 2 godzin przed dostawą. Status realizacji dostawy przesyłki można sprawdzić bezpośrednio na stronie dostawcy wpisując numer Listu Przewozowego (dotyczy dostawy kurierem Schenker, DHL, Poczta Polska). Jeżeli towar zostanie dostarczony przez Paczkomaty, status przesyłki możemy w łatwy sposób sprawdzić pod adresem: http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

W przypadku dostawy do kiosku Paczki w RUCHu, możesz śledzić status przesyłki na stronie: http://www.paczkawRUCHu.pl/sledz-paczke - wystarczy podać numer listu przewozowego.

Potrzebuję pilnie skontaktować się z kurierem! Co zrobić?

Na liście przewozowym dołączonym do przesyłki kurier ma wpisany numer telefonu, który podałeś w zamówieniu. Zwykle dzwoni do 2 godzin przed dostawą.

Jak odbierać przesyłkę? Kilka cennych rad.
  • Na liście przewozowym dołączonym do przesyłki kurier ma wpisany numer telefonu, który podałeś w zamówieniu. Zwykle dzwoni do 2 godzin przed dostawą. Numer do kuriera zdobyć można dzwoniąc pod infolinię przewoźnika SCHENKER i podając swój numer Listu Przewozowego.

  • Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku zgodnie z usługą jaką wybrałeś w koszyku, z wyjątkiem świąt.

  • Kurier ma obowiązek dostarczyć paczkę "do drzwi" klienta w przypadku, gdy jej masa całkowita nie przekracza 30 kg. W przypadku natomiast gdy masa całkowita przesyłki przekracza 30 kg kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę możliwie najbliżej adresu odbiorcy wskazanego w liście przewozowym (przy zachowaniu obowiązujących w danym miejscu zasad ruchu drogowego), zaś klient ma obowiązek odebrać przesyłkę bezpośrednio ze skrzyni ładunkowej samochodu firmy kurierskiej. Prosimy pamiętać o tym fakcie przy planowaniu zakupu sprzętu o większych gabarytach.

  • Podczas odbioru kurier ma obowiązek poczekać do 15 minut wraz z Klientem, w celu weryfikacji stanu przesyłki po transporcie. Jeżeli stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, prosimy o spisanie z kurierem protokołu uszkodzenia, na podstawie którego będziemy mogli rozpatrzyć reklamacje. Odpowiedni formularz ma obowiązek posiadać kurier.

  • Przesyłkę należy sprawdzić przy kurierze. Sprzedawany przez nas towar posiada oryginalne opakowanie producenta, które nie jest przez nas na żadnym etapie realizacji zamówienia otwierane. Jeśli przesyłka nosi ślady prób otwarcia, należy bezwzględnie odmówić jej przyjęcia i spisać z kurierem protokół szkody. Dotyczy to również towarów z uszkodzonym opakowaniem. Protokół ten powinien zawierać dokładny opis uszkodzeń/braków w towarze, ważne jest również aby posiadał wyraźny podpis kuriera. Jeden z egzemplarzy kurier pozostawia Tobie. Należy jak najszybciej skontaktować się z Opiekunem zamówienia i poinformować o problemach z zamówieniem.

  • W przypadku obioru przesyłki za pośrednictwem Paczkomaty, Paczka w RUCHu, Stacja z Paczką, Poczta Polska odbiór w placówce, na numer telefonu podany przez Ciebie w zamówieniu otrzymasz od dostawcy sms z informacją, że paczka jest gotowa do odbioru w ustalonym przez Ciebie punkcie. Wówczas wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w wiadomościach od dostawcy.

  • Od momentu włożenia paczki do skrytki w Paczkomacie paczka oczekuje na odbiór przez 3 dni. Po tym okresie przesyłkę będzie można odebrać w najbliższym Oddziale InPost przez 11 dni – więcej na stronie: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy.

  • Na odebranie zamówienia w kiosku RUCHu masz 5 dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia poprzez SMS.

Kody rabatowe

W ramach różnych akcji promocyjno-marketingowych (prowadzonych np. przez mailing lub fanpage’a na Facebooku), lub konkursów opinii na portalu Opineo.pl nasi Klienci mogą otrzymać specjalne kody rabatowe, które mogą wykorzystać w chwili składania zamówienia. Kod należy wpisac podczas składania zamówienia w okienku specjalnie na to przeznaczonym. Jeśli masz problem z niedziałającym kodem napisz na sklep@neo24.pl.

Przetwarzanie...