Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Jeszcze tylko chwila, a już wkrótce będziesz mógł cieszyć się wybranym produktem.
Przed Tobą ostatni etap realizacji zamówienia, ODBIÓR TOWARU od kuriera.


1. Sprawdź stan i ilość paczek.

2. Paczki nie powinny posiadać żadnych uszkodzeń (zagnieceń, dziur, zamoczeń i ubytków zawartości).

3. Podpisz list przewozowy. Sprawdź zawartość paczki przy kurierze.

4. Ciesz się wybranym produktem!
Uszkodzona paczka?
1. Paczka posiada niewielkie uszkodzenia np. rozerwana przezroczysta folia z widocznym nienaruszonym sprzętem.

Zrób zdjęcie uszkodzeń opakowania.


Spisz protokół szkody w obecności kuriera.


Sprawdź stan towaru.
W razie uszkodzeń uzupełnij protokół i podpisz list przewozowy.


Skontaktuj się również z nami dzwoniąc pod numer 799 368 368 lub pisząc na adres reklamacje@neo24.pl i prześlij skan protokołu.
2. Paczka posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne lub jest niekompletna.

Odmów przyjęcia przesyłki.
W przypadu przesyłki paczkomatowej skorzystaj z opcji “Mam uwagi do paczki” i umieść ją z powrotem w skrytce.


Skontaktuj się również z nami dzwoniąc pod 799 368 368 lub pisząc na adres reklamacje@neo24.pl
Wyślemy do Ciebie nowy towar.
Uszkodzony towar?
Po odjeździe kuriera i rozpakowaniu widzisz uszkodzony towar.

Zadzwoń do kuriera i spisz protokół uszkodzeń. Protokół możesz spisać w ciągu 7 dni.


Skontaktuj się również z nami dzwoniąc pod numer 799 368 368 lub pisząc na adres reklamacje@neo24.pl i prześlij skan protokołu.